Sport Business Nordic

Nya pengar att tjäna för sportindustrin!

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2010 17:33 CET

- 3D kommer att skapa nya intäkter för sportindustrin, Sport & Pengar är ett perfekt tillfälle att lansera en ny sportinnovation för den Skandinaviska sportmarknaden då de flesta beslutsfattarna kommer att vara där, säger VD Lars-Erik Ottenvall, ICYou Group.

Sport & Pengar arrangeras för 3:e året i rad och är den ledande business-2-business konferensen riktat till den Skandinaviska sportindustrin och årets upplaga ser ut att slå rekord vad gäller deltagare.

-Vi ser ut att få ett mycket spännande program detta år, sportindustrin står inför stora förändringar och utvecklingen går nu framåt med en rasande fart på flera områden. Vi märker av ett stort behov från sportindustrin att träffas, nätverka och diskutera de kommersiella klimatet, säger Henrik Bonnevier, Project Manager på Sport Business Nordic.

För mer information om Sport & Pengar konferensen den 26 november klicka och ladda ner broschyr här.

Övriga frågor samt pressackreditering hänvisas till:

E-post: henrik.bonnevier@sportbusiness.se

Telefon: +46 (0)73-523 97 57