Crate Inventors

Nya sajten Allaboxar.se anställer 20 testpiloter - För att alla som älskar prenumerationsboxar ska få ett enklare val.

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2016 08:50 CET

I en tid där vardagen är svår att pussla ihop, där både aktiviteter och nätverk pockar på uppmärksamhet, så räcker tiden inte alltid till. Det är något som många av den nya trendens prenumerationsboxar har plockat upp. Idag kan du prenumerera på alltifrån hundgodis till smink, allt paketerat och hemlevererat där någon annan skapat allt du behöver för en upplevelse. Nu lanseras Allaboxar.se som är en arena för alla som älskar prenumerationsboxar, som förutom inspiration även ger kunskap före köp. Kundomdömen är en viktig del på sajten, för att sprida just kunskapen om varje box. Men Allaboxar.se tar ett större kliv än så och anställer dessutom 20 testpiloter.

20 testpiloter som ska prova alla boxar i Sverige

- Prenumerationsboxar handlar om att överraska och ge något oväntat till sina kunder regelbundet, vid varje utskick. Det handlar också om marknadsföring, kundservice och logistik. Vi vill att alla kunder i Sverige ska få så bra information som möjligt om varje box som finns på marknaden, och för att lyckas med det kommer vi omgående att anställa 20 stycken testpiloter som ska testa ett antal boxar var. Totalt sett täcker vi in varenda box på den svenska marknaden, säger Jakob Twedmark VD för Crate Inventors som är bolaget bakom sajten.

Varje testpilot kommer att få testa och utvärdera flera olika boxar utifrån ett antal förutbestämda parametrar.

- Resultatet blir en övergripande sammanfattning där alla olika boxar på ett tydligt sätt jämförs mellan alltifrån kundservice till paketering. Vi gör det här för att marknaden av prenumerationsboxar exploderar och för att många vill veta hur det känns att ta emot en box och packa upp, se och känna på sakerna. Det tror vi blir enklare med hjälp av välgjorda, oberoende recensioner, förklarar Jakob Twedmark.

Ansökningsprocessen pågår till och med fredagen den 11 november. Ansökan görs via Allaboxar.se.

Crate Inventors skapar och lanserar produkter och tjänster inom prenumerationsbaserad e-handel och har sin verksamhet i Karlstad. Läs mer här www.crateinventors.com

Kontaktuppgifter:

PR & Marketing Manager: Beatrice Flink Forsgren