Amvina AB

Nya skötväskor från trendiga Skip Hop, New York

Pressmeddelande   •   Maj 22, 2014 10:58 CEST

Söker du en trendig skötväska i snygg design med många smarta funktioner? Då kommer du hitta du vad du söker i Skip Hops breda sortiment. Totalt kan du välja mellan 13 olika modeller, varav 4 helt nya. Flera av väskorna finns dessutom i många olika färger och mönster.

Chelsea – skötväska med stil

Chelsea är inspirerad av de stora modehusen och går lika bra att använda till vardagsjeansen som till festblåsan.
• Läderimitationsdetaljer och gulddetaljer
• 12 fickor för allt du behöver ha med
• Bär över axeln eller armen, både axelrem och bärhandtag
• Metallfötter för att skydda väskan från marken
• Mjuk skötmadrass ingår
• Rek. pris: 1095,00 SEK

Forma – väskan med många funktioner
Stilig quiltad skötväska i vattenavvisande material med många smarta fickor och funktioner.
• Isolerande miniväska för t.ex. två flaskor/matsäck och miniväska med nät för kläder och småsaker + en vadderad skötdyna
• 11 fickor för allt du behöver ha med
• Finns i turkos, grå och svart
• Rek. pris: 749,00 SEK

Swift Messenger – unisexväskan med inbyggd skötbädd
Veckla ut Swift till en vadderad skötstation för dig och din bebis, med alla saker som du kan tänkas behöva ha med dig.
• Inbyggd skötmadrass i locket, fäll ut och byt på babyn snabbt
• Stora nätfickor ger en snabb överblick av vad som finns med
• Slitstarkt lättviktsmaterial
• 10 fickor för allt du behöver ha med
• Unisexmodell för både mamma- och pappalediga
• Rek. pris: 799,00 SEK

Soho – den eleganta miniskötväskan

Soho har en trendig design med skinnimitation, gulddetaljer och laminerat tyg ”French stripe”, som skyddar effektivt mot spill och smuts
• Inkluderar en ask med skötservetter
• Blixtlåsficka på utsidan med nyckelring, tre innerfickor
• Vadderad skötdyna
• Ryms även i en större väska

Skip Hop är ett trendigt och innovativt designföretag från New York som tillverkar snygga och praktiska skötväskor, babyleksaker, ryggsäckar för barn och mycket annat.

Ellen Diamant, som är en prisbelönt designer, började i början av 2000-talet att skapa Skip Hop's första produkt; den nu klassiska skötväskan Duo. Skip Hop har därefter blivit välkända för sina snygga och praktiska skötväskor och gör nu också mycket fina leksaker och väskor för de minsta.

För ytterligare information om Skip Hop eller bilder, kontakta oss. Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se. Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns även på www.amvina.se/skiphop

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BLISS Sthlm, Brother Max, Diono, Hippychick, Pabobo, Skip Hop och Walltastic.