Supportersplace.com

Nya supporterprodukter från Machester United!

Pressmeddelande   •   Jul 22, 2009 08:28 CEST

Nu har supportersplace.com fyllt sina lager till bristningsgränsen med nya supporterprodukter från Machester United. Sortimentet är brett och välfyllt så att alla kan hitta något de gillar!

Till sortimentet finns det matchstrumpor, målvaktströjor och hemmatröjor bara för att nämna en liten del av allt som erbjuds.

Det nya sortimentet är fullt av olika fotbollskläder i olika storlekar så alla kan hitta något de gillar, oavsett ålder. Supportersplace.com har som mål att erbjuda sina kunder ett mycket brett sortiment, därför kan man också köpa olika tillbehör som inte finns hos övriga återförsäljare, t.ex. läktarsektioner och spel.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av
supporterprodukter på nätet med ca 2000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, formel 1, rally och Microstars.
För mer information, kontakta Kim Salonen, Marketing Manager på kim@supportersplace.com eller 08-202858, eller besök