Sportseminarier

Nya talare och deltagare presenteras till Sport & Pengar!

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2017 08:04 CET

Joel Pallvik, PR-Strateg, Pack Train, Anders Ericsson, Författare & Konsult, AE Sport Marketing, Magnus Malmros, Digitaliseringsexpert, Notvarp Sport Value Creation.

Vi är mycket glada över att presentera följande bekräftade talarna och deltagare på Sport & Pengar.

Representanter från ett antal av branschens främsta företag och organisationer deltar, inklusive Scandic Hotels, Vasaloppet, Notvarp, Cabomba, Pack Train, AE Sport Marketing, Sport Business Nordic, Svenska Sportnätverket, Solidsport, Strandgruppen Event, Ticketmaster, Riksidrottsförbundet, Malmö FF, Troperty, Svensk Travsport .

Några av Skandinaviens ledande varumärken och rättighetsägare finns alltså på plats under seminariet Sport & Pengar torsdag 30 november i Filmstaden Scandinavia.

Under kommande veckor presenterar vi fler talare och deltagare.

Boka din plats till seminariet idag då vi har 30/50 platser kvar att tillgå.

Varmt välkomna!

ANMÄL MIG TILL SPORT & PENGAR.

Mer information om Sport & Pengar hittar du här.

PARTNERS

Sedan 2002 har vi framgångsrikt anordnat seminarier för beslutsfattare i den skandinaviska sportindustrin. Våra deltagare samlas för att lyssna på presentationer, delta i paneldiskussioner och affärsnätverka.

Några seminarier vi anordnat under åren är Fotboll & Pengar, Golf & Pengar, Ishockey & Pengar, Skidor & Pengar, Tennis & Pengar och Sport & Pengar.