Oriflame Cosmetics

Nya Time Reversing SkinGenist Eye Cream ger ögonlocket ett lyft och spänst

Pressmeddelande   •   Okt 22, 2012 14:16 CEST

I oktober lanseras även en ögoncreme i nya Time Reversing SkinGenist-serien. Formulan är berikad med örten solvända som ger antioxidant skydd, orkidé som gör hyn jämn och lakritsextrakt som reducerar mörka ringar under ögonen.

Den unika och kraftfulla formulan i nya Time Reversing SkinGenist Eye Cream tar hand om mogen hy kring ögonområdet, ger ögonlocket ett synligt lyft och mer spänst samt reducerar synliga rynkor drastiskt. Nya Time Reversing SkinGenist Eye Cream är lätt och vårdande och verkar på hudens tre skönhetsgener. Lätt att applicera med hygienisk applikator, inklusive munstycke.

Time Reversing SkinGenist ögoncreme är berikad med örten solvända som ger antioxidant skydd, orkidé som gör hyn jämn och lakritsextrakt som reducerar mörka ringar under ögonen.

Kombinera med andra produkter i samma serie:
24217             Time Reversing SkinGenist Day & Night Essence
24181             Time Reversing SkinGenist Day Cream
24184             Time Reversing SkinGenist Night Cream

Pris: 240 kr

Kan köpas på oriflame.se

För frågor, kontakta Therese Olsson (therese.olsson@oriflame.com) PR-ansvarig.

Om Oriflame

Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på omkring 1.5 miljarder euro om året. Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter inspirerade av naturen. Dessa produkter marknadsförs av omkring 3.6 miljoner oberoende konsulenter. Respekt för medmänniskor och natur är en viktig del av företagets kultur. Oriflame stödjer ett flertal välgörenhetsorganisationer världen över och är bland annat medgrundare av World Childhood Foundation. Oriflame är noterat på NASDAQ OMX Stockholm. Läs gärna mer om Oriflame på oriflame.se