Profecto

Nya utbildningar ITIL version 3

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2008 12:34 CEST

Nu levererar vi Intermediate utbildningarna inom Service Lifecycle och Capability inom ITIL V3. Lifecycle kurserna Service Operation och Service Transition samt Capability kurserna Operational Support & Analysis (OSA), Service Offerings & Agreements (SOA) och Release, Control & Validation (RCV) finns att boka och gå under Q4 hos oss.

För kursbeskrivningar och mer information om våra kurser klicka här.

24/10 har vi ett seminarium som handlar om ITIL version 3 samt aspekter kring att införa ITIL. Förutom våra egna ITIL experter, som bl.a. kommer att ge råd och tips om hur man kan ta till sig ITIL V3 samt visa hur en simulering kan gå till, finns även DF Certifiering och ITIL expert från TeliaSonera på plats som talare. Klicka här för mer information och agenda.

För mer information om Profecto kontakta VD, Peter Stjernström, 08-410184 52, peter.stjernstrom@profecto.se.

Profecto är experter på ITIL och Service Management och en ledande leverantör av utbildning och konsulttjänster inom området. Ackrediterade av ISEB och DF Certifiering att leverera utbildningar på ITIL Version 2 och 3. Profecto stödjer också kunders införande och förändringsprojekt med konsulttjänster och med utbild­ningar som adresserar själva infö­randet. Att leda förändringsarbetet och driva projektet samt förankra och skapa ett positivt mottagande.