GLE Media

Nya vår- och sommarkollektionen på Estello.se

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2014 19:44 CEST

Ta våren med storm med vår nya smyckeskollektion för vår- och sommar 2014!
Estello.se hittar du ett stort utbud av personliga smycken och accessoarer samt alla "must haves" inför sommaren. Köp snygga halsband, armband, ringar, örhängen och iphone skal på nätet - alltid till bra priser. Vi på Estello.se älskar smycken och accessoarer! Hos oss hittar du alltid de senaste trenderna och handlar alltid tryggt och säkert!

Till exempel våra nya vackra och underbart stora hjärtörhängen som sticker ut och skiljer sig direkt från mängden! Eller våra nya retro halsband med kamera till dig som gillar fotografering eller som den perfekta presenten att ge bort till en fotointresserad kompis!

Följ oss gärna på Facebook och Instagram

“Estello of Sweden” står för ett sortiment av exklusiva smycken och accessoarer av högsta kvalité till låga priser. Dessa produkter handplockar vi av olika leverantörer över hela världen så du alltid kan känna dig unik i ett smycke eller accessoar från oss. Vi erbjuder våra kunder snabb leverans, låga priser och en kundservice i absolut bästa klass. Idag är “Estello of Sweden” ett ungt märke men vår vision är att bredda vårt utbud och bli Sveriges ledande nätbutik för modemedvetna tjejer i alla åldrar.