Radiokommunikation i Borås

Nyanställning tyder på positiv utveckling

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2012 08:48 CEST

Ett allt  mer ökande intresse för komradios och dess möjligheter ser man om man kikar på företaget Rakom, Radio kommunikation i Borås. Företaget startade i liten skala och har en webbutik. Där erbjuder man komradios och tillbehör både för försäljning och uthyrning.

Att det blir allt fler som ser fördelarna med detta kommunikationsinstrument jämfört med var mans mobiltelefon syns bl.a. på att personalstyrkan hos Rakom har ökat med 50 %. Man har nu anställt ytterligare en person som kommer förutom det löpande arbetet även satsa på utveckling av marknaden i Sverige. Den person man anställt är en van radioamatör som sysslat med radiokommunikation under många år.  För oss som kunder betyder det att här finns det mycket kunskap att få hjälp med.

Rakom, radiokommunikation i Borås bedriver försäljning av komradio och tillbehör av god kvalitet till överkomliga priser. Hos oss kan du hitta radion du behöver. Vi ger dig service och köpråd, kontakta oss. Titta gärna på vår hemsida för mer information: www.rakom.se