Hagmans Tandvård i Åsa

Nyckelfrågan om estetisk tandvård

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2012 19:42 CEST

PRESSMEDDELANDE 2012-10-04:"Nyckelfrågan om estetisk tandvård"

En del personer kan konsten att inspirera. En sådan person är Annelie Nordin, hälso- och inspirationscoach på Bubblans Blogg på Sundsvalls Nyheter.

För en tid sedan skrev hon följande:

”Att dagsformen sviktar det kan vi nog alla skriva under på. Att en positiv tanke och inställning kan vända en tyngre och lite sämre dag till något bättre är jag rätt övertygad om.Håll med om att ett allvarsamt ansikte som sedan spricker upp i ett leende är otroligt vackert och smittande. Tänk, ibland behövs det inte så mycket mer än att lyfta blicken och ”bara” säga hej för att få uppleva det. Vara rädda om varandra och snälla mot varandra … det ska vi vara, vi som har varandra.”

- Jag kan bara hålla med. Att få ett smittande leende kan på sekunder skänka färg och värme åt en gråkall oktoberdag, säger Calle Hagman, tandläkare i Varberg och aktiv på egna bloggen www.callehagman.se/calles-blogg.

En annan inspirerande person är Anthony J. D’Angelo, amerikansk innovatör inom utbildning och personlighetsutveckling. Han är pappa till den ofta citerade sanningen: ”Most college students go to college and get a degree, but not an education.” Han är också upphovsman till devisen ”Leendet är nyckeln som passar låset till allas hjärtan”.

- Jag kan återigen bara hålla med. Du som tvekar att le därför att du är obekväm med dina tänder – kontakta en tandläkare som är utbildad och erfaren inom estetisk-kosmetisk tandvård, avslutar Calle Hagman.

>>>Till Annelie Nordin, och Bubblans Blogg i Sundsvalls Nyheter.>>>

Calle Hagman är en tandläkare i Varberg med en passion för estetisk tandvård. Nätverkande och ständig kunskapsuppdatering är två kärnvärden för tandläkare Calle Hagman. Han är founding member, tidigare president och fortfarande aktiv medlem i SACD, Swedish Academy of Cosmetic Dentistry, landets ledande nätverk för kvalitetsstyrd, kunskapsbaserad  estetisk och kosmetisk tandvård.

Följ oss på Facebook!