Add Gender

Nyfikna på jämställdhet i Almedalen 2014

Pressmeddelande   •   Jun 29, 2014 14:38 CEST

Add Gender kommer även i år vara med där det händer i Almedalen.  Vi ser detta som ett ypperligt tillfälle att lära känna nya människor som vill veta mer om jämställldhet och hur man kan jobba med det på ett roligt sätt.  Jämställdhet att de senaste åren fått mer utrymme i samhällsdebatten och har snabbt seglat högt upp på agendan efter EU-valet. På Add Gender är vi inte förvånade, vi har allt sett att framtiden är jämställd och vi vill vara drivande i att förverkliga den framtiden. Vi vill gärna ta del av erfarenheter, drömmar, hinder, frågor och hur andra väljer att arbeta med jämställdhet.

Är det något som ni tycker vi behöver veta och ta del av så hör gärna av er till oss så kan vi utbyta tankar över en fika, lunch, mingel eller något annat trevligt!

Vi ser fram emot att träffa er! För att fratmiden är jämställd!

Hör av er till Jessica Areborn - Expert på mångfald och projektledning 0736-226979 eller på mail jessica.areborn@addgender.se. Du kan även följa oss på twitter: @AddGender

Add Gender är ett jämställdhetsföretag som arbetar med affärsinriktad jämställdhet genom analys, kompetensutveckling och rådgivning. Företaget grundades 2008 och är idag en byrå med ett tiotal jämställdhetsexperter kopplade till verksamheten. Add Gender arbetar utifrån Jämställdhetsexpertens fältkodex, vilken går att finna mer information om på vår hemsida.

För att framtiden är jämställd!

www.addgender.se

www.facebook.com/addgender