ARTOTEC

NYHET! ARTOTEC - ZIGNALITIX - En multifunktionell informationsskylt för flera användningsområden, verksamheter och miljöer.

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2016 16:59 CET

NYHET! ZIGNALITIX - En multifunktionell informationsskylt för flera användningsområden, verksamheter och miljöer.

Lekfull skyltning med informativ, kognitiv och pedagogisk möjlighet.

ARTOTEC ZIGNALITIX - En multifunktionell informationsskylt för flera användningsområde, verksamhet och miljöer.ARTOTEC ZIGNALITIX - En multifunktionell informationsskylt för flera användningsområde, verksamhet och miljöer.ARTOTEC ZIGNALITIX - En multifunktionell informationsskylt för flera användningsområde, verksamhet och miljöer.

Mer information om ZIGNALITIX - Informationsskylt

från ARTOTEC [ Konst & Teknik ]

För mer information: www.artotec.se

_________________________________________________________________

OBS! Foto, texter och förslag kan inte användas, kopieras, reproduceras eller distribueras utan skriftligt tillstånd av upphovsrättsägare ARTOTEC AB. Skicka en förfråga till info@artotec.org

ARTOTEC AB
Santorpsvägen 5
SE-153 30 JÄRNA (Stockholm)
info@artotec.se
int. +46 (0)8 551 701 77
int. +46 (0)70 22 37 842
Skype Skype artotec.ab
LinkedIn LinkedIn

www.artotec.se

ARTOTEC lekskulpturer, lekredskap, lekutrustning, parkmöbler

ARTOTEC [ Konst & Teknik ] utvecklar unika lekskulpturer och park/gatu-möbler som är innovativa, tillgängliga och hållbara, lätta att använda och lätta att installera.

Utrustningen höjer attraktionskraften i offentliga miljöer, lekområden för avkoppling och/eller idrottsaktiviteter för alla åldrar.

ARTOTEC AB är ett svenskt företag som kombinerar konstnärlig och innovativ teknik till hjälp för myndigheter, utemiljöutvecklare, parkingenjörer, trägårdmästare, arkitektföretag, landskapsarkitekter, byggentreprenörer och fastighetsägare.

ARTOTEC [  Konst & Teknik  ] erbjuder konstnärliga, estetiska och hållbara, moderna, färgrika produkter med högsta kvalitet för att skapa lekplatser, rastplatser och offentliga platser, hela utemiljöer som är tillgängliga för alla, yngre som vuxna.

ARTOTEC [ Konst & Teknik ] står för en innovativ, kreativ process till allas glädje.

ARTOTEC AB
Santorpsvägen 5
SE-153 30 JÄRNA (Stockholm)
info@artotec.se