Internetmöbler.se

Nyhet från Kant - Keep Sidebaord & Mediamöbel

Pressmeddelande   •   Jul 30, 2012 11:48 CEST

Keep sideboard från Kant är en vägghängd förvaringsmöbel som är anpassad för TV, DVD och stereo. Möbeln går även att få med ben. Materialet är vitlackerad MDF, och du väljer mellan att ha fronten med infällt glas, eller i träfaner (ek, valnöt, wenge, zebrano, svart rot eller svart poppel).

Mediabänken eller sideboarden är 120 cm bred, 38 cm djup och 20,8 cm hög. Innermåtten är 116, 2 x 34,2 x 17 cm.

Läs mer om Keep sideboard från Kant här!

Kant är ett företag med säte i Falsterbo, som designar, tillverkar och marknadsför möbler för olika sammanhang – såväl hemmet som offentliga miljöer. Med fokus på funktionell design och hög kvalitet skapar Kant stilrena och  unika möbler till konkurrenskraftiga priser. Produkter designade av Kant består av noga utvalda material och produktionen sker hos svenska möbeltillverkare – allt för att uppnå högsta kvalitet.

Internetmöbler.se arbetar med väletablerade och kvalitativa varumärken inom möbler, design, belysning och inredning. Vår vision är att vara Nordens mest kundorienterade inredningsportal, dit människor söker sig för att hitta det bredaste utbudet av möbler, belysning, design och inredning. Internetmobler.se ska vara den självklara platsen för Dig att handla möbler, belysning, lampor och inredning på internet.

Inredningsleverantörer: Fatboy, Domitalia, Lorenzo Campanelli, Slide, Sofie Sjöström design, Bluelounge, LEKA Sweden, Mitab, Harbo, ATO Fritid, Dacore, Smallroom, Fabrik NordVandeheg, Nordlux, LampGustaf, Markslöjd, Innosol, Maze interior, Pinolino, Skandilock, Suwem & Gustavianska Rummet.

Inredning: Julbelysning, taklampor, vägglampor, bordslampor, golvlampor, kristallkronor, fönsterlampor, utomhusbelysning, spotlights, matgrupper, köksstolar, barstolar, matbord, fatboy, fåtöljer, speglar, tv-möbler, mattor, dynorvägghyllorbokhyllor, barnmöbler, barnsängar, barnlampor, sittplatser, förvaring, klädförvaring, arbetsytor, kontorsstolar, sittplatser, bord, mattor, offentlig inredningsoffbord & sidobord