Skandinaviska Ledarhögskolan International AB

Nyhet och unikt erbjudande till er !! En hyllning av Uneståhls 50 åriga arbete!!

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2016 08:01 CET

Just nu spelas en film in i Hollywood som heter The coaching movie den ska slutföras i mars och lanserar på alla biografer i höst! Målet med filmen är att nå 1 miljon människor och för att förbättra människors liv med coaching. Filmen är en dokumentär med riktigacoachingklienter. Filmens skapare är Patryk och Kasya Wezowski och medskapare är ingen mindre än Betsy Chasse en av Hollywoods duktiga producenter och filmskapare och medförfattare till bestsellern What a bleep do we know.( vad vet vi egentligen)

Betsy Chasse är mest känd som medskapare av succéfilmen "What The Bleep do we know!", som undersökte sambandet mellan vetenskap och andlighet och som dragit in över 30 miljoner dollar i hela världen (ovanligt för en dokumentär). Hon har producerat över 30 prisbelönta filmer och dokumentärer och är även författare till ett antal böcker.

Lars-Eric Uneståhl har fått ett unikt erbjudande att vara med i filmen som expert och får beskriva hur fantastiskt bra Mental träning passar ihop med Coaching!! Detta kommer gynna oss alla som jobbar inom området Personlig utveckling. Lars-Eric platsar verkligen i filmen med storheter inom coching som Marshall Goldsmith, Jack Canfield Cherie Carter-Scott, med många fler läs mer här, vilka som deltar i filmen.

Vilken hyllning för Lars-Erics Uneståhl arbete och för världen att upptäcka kombinationen mental träning och coaching!

Kolla hemsidan där livecoaching läggs ut kontinuerligt. Mycket spännande att följa http://coachingmovie.com/

SLH erbjuds endast 800 unika filmer med Lars Eric Uneståhl på omslaget och ni får nu första chansen att köpa en av dessa filmer! Hur sugen är du på att äga en eller fler av dessa 800 filmer? Du beställer och betalar den nu och får den levererad sommaren 2017.Vilken bra present till någon du gillar eller varför inte en julklapp till anställda?
Du får köpa hur många du vill.

Du förhandsbokar och beställer filmen här
Först till kvarn är det som gäller !!!! Så snabba på innan de tar slut. Bästa Hälsningar Elene Uneståhl

På Skandinaviska Ledarhögskolan - SLH hittar du information om marknadsledande live- och distansutbildningar för personlig utveckling inom Mental Träning, Coaching, NLP, Stresshantering och Ledarskap.

Att fortsätta utveckla och vara först med det senaste inom teknik för utbildning och yrken som t.ex. Licensierad Mental Tränare, Certifierad Internationell Coach,Certifierad Internationell Team Coach Certifierad Internationell Executive Coach,Certifierad Internationell Business Coach,Diplomerad Stress Manager,Certifierad Stress Coach, Certifierad kommunikationskonsult ,Certifierad Hypnos Coach, Certifierad Sport Coach

”Utbildning och träning för en bättre värld”

Mission

Att hjälpa varje människa att upptäcka, utveckla och använda sina resurser för att genom den mentala träningen nå sin egentliga potential.

Affärside

Att erbjuda forsknings- och tränings- baserade metoder som leder till personlig-, team-, ledar- och organisatorisk excellens.

Verksamhetsmodell

SLH vill öka sambandet mellan Framgång i Utbildning (Kunskap) och Framgång i Livet (Kompetens) genom sin Läropyramid:

ATT LÄRA – I/OM/FÖR/FRÅN/UNDER HELA – LIVET

Verksamhetsmål och utbildningar

Att nå ut till den breda allmänheten med metoder och program som syftar till att coacha sig själv med hjälp av Mental Träning.

Att nå ledarexcellens genom SLHs ledarmodell Mastery Excellent Ledarskap.

1:Personligt Ledarskap 2: Kommuniktivt Ledarskap 3: Coachande Ledarskap 4: Värdebaserat Ledarskap

Att fortsätta utveckla och vara först med det senaste inom teknik för utbildning och yrken som t.ex. Licensierad Mental Tränare, Certifierad Internationell Coach,Certifierad Internationell Team Coach Certifierad Internationell Executive Coach,Certifierad Internationell Business Coach,Diplomerad Stress Manager,certifierad Stress Coach, Certifierad kommunikationskonsult ,Certifierad Hypnos Coach, Certifierad Sport Coach

Elene och Lars-Eric Uneståhl