Nyheter24

Nyheter24.se lanserar Sveriges modernaste fotbollssajt

Pressmeddelande   •   Apr 02, 2009 15:41 CEST

Efter många månaders arbete i det tysta, stor ryktesspridning och ett hårt tryck från Sveriges fotbollsälskare kan vi nu äntligen med stolthet lansera Allsvenskan24.

Allsvenskan24 tar ett helt nytt grepp om rapporteringen kring Sveriges högsta liga. Med utgångspunkt kring ett aktivt bloggande, har vi samlat några av Sveriges skönaste fotbollsspelare i kombination med ett antal skickliga experter som kommer att följa "sina" lag.

Följande spelare i allsvenskan kommer att blogga hos Nyheter24/allsvenskan24:
James Keene (Elfsborgs IF), Joachim Lantz (Kalmar FF), Jimmy Durmaz (Malmö FF), Dime Jankulovski (GAIS), Peter Nyström (BK Häcken), Dennis Melander och Emil Mårtensson (Trelleborgs FF). Ytterligareett antal allsvenska stjärnor kommer inom kort att lanseras på Nyheter24.se.

Expertbloggarna kommer att komplettera spelarbloggarna.

Nyheter24:s egen fotbollstorped Ehsan Fadakar är sajtansvarig.

Allsvenskan24 lanseras kl 14.00 den 2 april: www.nyheter24.se/allsvenskan24

För mer information:
Patrik Sandberg, grundare, ansvarig utgivare och VD, 070- 262 80 47, patrik@nyheter24.se
Ehsan Fadakar, sajtansvarig, 0736- 16 60 77, ehsan@nyheter24.se

Nyheter24
Nyheter24 är en oberoende nationell nyhetsförmedlare på Internet. Vår ambition är att leverera snabba, effektiva och ständigt aktuella nyheter på ett lättillgängligt, lättöverskådligt och lätthittat sätt. Vi tar nyheter på blodigt allvar men ofta med glimten i ögat. Vi jobbar dygnet runt för att erbjuda våra läsare den bästa nyhetspaketering vid varje besök hos oss.

Nyheter24 AB är ett helägt dotterbolag till 24 Media Network AB.