Citycon

Nyinvigning av ett ljusare Högdalen Centrum

Press Release   •   Oct 16, 2012 08:52 CEST

Nu är Högdalen Centrum en ljusare och tryggare plats. Den nya belysningen och de ljusare färgerna är på plats. Nyinvigningen görs officiellt av Stockholms stads trafik- och arbetsmarknadsborgarråd Ulla Hamilton (M).
Samarbetspartners som varit involverade i projektet kommer att finnas på plats och svarar på eventuella frågor.

När: Onsdag den 17 oktober kl.11.00
Var: Högdalen Centrum

PROGRAM

(Samtliga tidsangivelser ungefärliga)

11.00: Invigningsceremoni. Trafik- och arbetsmarknadsborgarrådet Ulla Hamilton tänder upp Högdalstuppen.
12.00 – 14.00: Lunchbuffé på restaurang Taste East.
14.00 – 18.00: Musikunderhållning med lokala artister, trevliga aktiviteter och mycket mer. Matinspiratör och kreatör Anastasia Lundqvist delar med sig matnyttiga tips och bjuder på kaffe och cupcakes.

Centrumledare
Isabel Enberg, Högdalen Centrum. isabel.enberg@citycon.se
Tfn: 070 – 749 74 15

Presskontakt Ulla Hamilton (M)
M-pressjour Stockholms stadshus 08-508 29 222.

Citycon är en aktiv ägare och långsiktig utvecklare av handelsplatser. Genom kunskap om människors behov och detaljhandelns förutsättningar lägger vi grunden för framgångsrik handel.  Vi tar ansvar för miljön och för en hållbar utveckling runt våra anläggningar. Totalt äger bolaget 37 köpcentrum och 45 andra detaljhandelsfastigheter. Vi ledande i Finland och har en stark position i Sverige och Baltikum. Citycon är noterat på Helsingfors Fondbörs sedan 1988.