God Design - Bäst på heminredning!

Nylansering av God Design

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2012 20:28 CEST

God Design köptes upp utav Adensy Admin Enterprise Systems AB (Adensy AB) under Juli månad 2012. Butiken är tänkt att fungera som ett komplement till de övriga förvärv som företaget innehar. Heminredning är en spännande bransch generellt och att ge sig in på en ny marknad utgör en utmaning för Adensy AB.

Innan nylanceringen genomgick God Design en rad skönhetsputsar. Logotypen byttes ut för att kunna ge butken en ny fräsch profilering och för att göra ett avstamp och visa på att det gjort ändringar. Hemsidan flyttades till en plattform som Adensy AB själva står för istället för en köpt lösning. När designen gjordes låg fokus på användarvänlighet och att butikens design skulle hålla samma kvalitet som de designprodukter som säljs i den.

Nya varumärket God Design kommer representera annorlunda och personliga produkter som får folk att reagera när de ser dem i kundernas hem. God Design kommer erbjuda mycket snygga heminredningsdetaljer och hoppas på på att kunna dubblera soritmentet under 2013.

Heminredning från God Design ska representera en personlig stil. Företaget försöker att köpa in personliga proudukter från kvalitetsleverantörer till ett överkomligt pris som ligger bra till i förhållande till marknaden. God Design ska vara det personliga valet ifall man vill ha ett hem som utstrålar vem just du är.

Är man intresserad av heminredning kan man besöka heminredningsbloggen Heminredaren.com som drivs utav God Design. Där får man tips och råd om hur man kan inreda och även få nyheter som de senaste inredning och designtrenderna.