Tjango AB

Nypremiär för Tjango Golf Community

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2009 00:05 CEST

Tjango.se är en online community för aktiva golfare. Vi är nu glada att kunna lansera en helt ny startsida. På den nya startsidan hittar nu våra besökare länkar till de senaste inläggen från våra bloggare och kommentarer från våra besökare och gäster.

Tjango.se är nu även en idealisk startsida för alla golfare som vill ha tillgång till de senaste nyheterna från Sverige och internationellt.

Nytt på Tjango är även att ALLA kan starta sin egen golfblogg. Du kan blogga som privatperson eller som företag och det är upp till dig hur ofta du skriver inlägg. Det är med andra ord fritt för golfklubbar, golfbutiker, researrangörer etc att skapa en egen golfblogg på Tjango och där nå tusentals golfare med nyheter och erbjudanden.

Klicka här för mer information om bloggar på Tjango

Missa inte Tjango Klubbguide

Om du inte redan har besökt Tjango rekommenderar vi att du tittar lite extra på Tjango Klubbguide.

Målet med Tjango Klubbguide är att den ska hjälpa golfare att upptäcka nya golfbanor samtidigt som den erbjuder möjligheten för våra besökare att dela med sig av sina upplevelser från tidigare besök.

Som golfare kan du snabbt hitta tillgängliga banor i ett specifik geografiskt område. Från kartan kan du sedan navigera till golfklubbens egen infosida. Där hittar du bland annat kontaktuppgifter, väderprognos, vägbeskrivning, bildgalleri och mycket mer.

Som besökare har du även möjlighet att lämna en kommentar om du redan spelat banan, alternativt läsa vad andra golfare har för åsikter.

Till Tjango Klubbguide

Frågor om Tjango.se? Kontakta Kristoffer:
Tjango AB
Org.nr - 556747-8754
Kristoffer Hilarius
kristoffer@tjango.se

En kort demonstration av Tjangos nya starsida