Svenska Mässkonsult Nord

Nysatsande seniormässa lockade blivande pensionärer

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2016 10:52 CET

eniorExpo är en ny satsning i Östersund – för samhällets seniorer och alla andra som vill förbereda sig på livet ”after work”.

Mässan genomförs på OSD i Östersund den 22-23 januari 2016.

SeniorExpo erbjuder två dagar med intressanta utställare och föreläsningar – allt under temat För det godaste i livet.

Utställarna (i dagsläget över femtio stycken) utgörs av företag, föreningar och organisationer – som alla på ett eller annat sätt vill nå ut till en mogen publik.

Svenska Mässkonsult Nords grundpelare är – och har alltid varit – den egna varumässan Exponorr i Östersund.

Genom åren har företaget utvecklats och växt. Idag har företaget ett flertal egna produkter och antalet samarbetspartners och uppdragsgivare växer årligen. Svenska Mässkonsult Nord AB har sitt säte i Östersund, vars normala arbetsområde breder ut sig mellan Åre – Östersund – Sundsvall. Men, ibland så hittar ni dem i Vemdalen, Örnsköldsvik eller i München…

Svenska Mässkonsult Nord arrangerar egna mässor eller utgör samarbetspartner i andras mässor och event