Rodeco AB

Nytt äventyrsbad i Falkenberg.

Pressmeddelande   •   Nov 18, 2010 13:46 CET

Rodeco har återigen levererat ett nytt Barn-bad till Klitterbadet i Falkenberg.

Nu kommer det extra många föräldrar till Klitterbadet, då badet har fått en ny avdelning för de små invånarna i kommunen.

En mindre barnpool för barn att utforska. I poolen finns det flertalet interaktiva lekfunktioner som skapar motorik och vattenvana. Allt för att barn skall ha roligt och utvecklas med vatten inför.

Försäljning Merparten av försäljningen sker till kommunala bad, vattenparker, skidanläggningar, campingar samt butikskedjor i Sverige såväl som internationellt. Vi har flertalet helt egna produktlinjer som vi tillverkar i egna toppmoderna lokaler. Vi har flertalet egna patent och mösterskydd på produkter som tillverkats i miljoner exemplar under åren. Genom att anlita RODECO garanterar vi att du: • Får direktkontakt med tillverkaren som bryr sig om dig som kund. • Får ta del av vår samlade erfarenhet som vi har byggt upp sedan 1970. • Får en lönsam lekanläggning med högsta tänkbara kvalitet. • Får en attraktiv lekanläggning med de besökandes säkerhet i absoluta fokus