ONE Procurement

Nytt inköpsbolag öppnar med rikstäckande IT-upphandling

Pressmeddelande   •   Maj 02, 2014 09:00 CEST

Inköpsbolaget ONE Procurement slår upp portarna på den Svenska marknaden med en rikstäckande IT-upphandling. Upphandlingen beräknas ha ett värde av ca 200-250 miljoner per år, och kommer släppas den 5 maj (upphandlingen finns via www.oneprocurement.com). Upphandlingen täcker hela landet och samtliga roller inom IT sidan.

ONE Procurement har som syfte att förenkla och effektivisera inköp och upphandlingar åt sina kunder, och har idag förutom IT-upphandlingen 2014, ett flertal upphandlingar i loopen som kommer att komma ut under hösten 2014.

För mer information besök www.oneprocurement.com

ONE Procurement är ett inköpsbolag som i huvudsak arbetar med samordnade upphandlingar för Svenska marknaden.

ONE Procurement erbjuder Svenska marknaden att ta del av och nyttja de upphandlingar som ONE Procurement gör, i syfte att effektivisera sitt inköp och nyttja de skalfördelar som ONE Procurement skapar hos sina kunder.

ONE Procurement driver både ramavtalsupphandlingar som ombud åt en eller flera kunder, samt egna ramavtalsupphandlingar för löpande kundavrop.