Johan Enbom Coaching

Nytt nätverk för hållbar utveckling

Pressmeddelande   •   Apr 27, 2009 14:34 CEST

REEF KNOT startar nu!
Nätverket för hållbar utveckling och mångfald startar fr.o.m. dagens datum. Tanken är att skapa en fysisk och virtuell mötesplats. Registrering är gratis, men vill man ha utökade tjänster som verksamhetsutveckling, medverka på events eller arrangemang kommer detta att kosta. Företag och organisationer är varmt välkomna att medverka med möjligheter till utveckling inom ramen för nätverket.

Multipell vinna - vinna situation
Genom att nätverket vänder sig till människor med olika bakgrund, kunskap och erfarenhet finns oändliga möjligheter att utveckla sig själv, sin förening eller sitt företag. Tanken är att alla som är med i nätverket ska vinna på att vara med. Vinsten kan vara ökad kunskap eller bättre verksamhet, men det kan även innebära fruktbara samarbeten mellan föreningar och företag.

3 områden för idrotten
I dagens finanskris behöver föreningar se över en hur man skapar en hållbar talang-, ledar- och föreningsutveckling. Nätverket kan hjälpa till med kunskap och erfarenhet inom dessa områden. "- Företagen håller hårdare i sponsorpengarna idag. De företag som väljer att sponsra tror jag gör det lättare till föreningar som satsar på hållbar långsiktighet av utveckling och samtidigt har möjlighet att få tillbaka något till företaget. Det är detta nätverket bl.a. är till för." säger Johan Enbom

Frågor och information;
Johan Enbom, 0706-840327