SEB

Nytt nummer av SEB:s rapport Baltic Outlook

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2003 10:51 CEST

SEB presenterar Baltic Outlook på onsdag den 15 oktober klockan 10.00, Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm.

Det är en ekonomisk och politisk analys av Estland, Lettland, Litauen och Polen. Baltic Outlook, som ges ut två gånger per, inkluderar även mer översiktliga analyser av Ryssland, Slovakien, Tjeckien och Ungern.

Tema i nya utgåvan är "Eurons resa österut": Håller ländernas optimistiska tidtabell?

Rapporten presenteras av Mikael Johansson, redaktör för Baltic Outlook och ansvarig Baltikum-analytiker, SEB, Mats Olausson, analytiker på Emerging Markets, SEB, samt Bengt Dennis, ansvarig för den politiska Baltikumanalysen samt euro-utvidgningen.

Tid: Onsdag 15 oktober 2003, kl 10.00
Plats: Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm

Välkomna!

SEB är en nordeuropeisk finansiell bankgrupp med tyngdpunkten på större företag, institutioner och privatpersoner. SEB har 672 bankkontor i Sverige, Tyskland och Baltikum och totalt 4 miljoner kunder, varav 1,3 miljoner internetkunder. Den 31 december 2002 uppgick koncernens balansomslutning till 1 241 miljarder kronor och förvaltat kapital till 742 miljarder kronor. Koncernen finns representerad i ett 20-tal länder jorden runt och har cirka 19 000 anställda. Läs mer om SEB på www.seb.net.

Mikael Johansson 08-763 80 93, 070-372 28 26