Skolskrapet/ Idrottskrapet

Nytt sätt att tjäna pengar till klassresan - dubbelt så hög förtjänst jämfört med traditionell produktförsäljning

Pressmeddelande   •   Aug 13, 2017 21:31 CEST

Hösten är tiden då skolklasser runt om i landet genomför olika aktiviteter för att tjäna pengar till klassresan. Skolskrapet vill hjälpa klasserna och har tagit fram en lösning som innebär dubbelt så hög förtjänst till klasserna jämfört med att sälja traditionella produkter såsom kläder, delikatesser och liknande.

Det kan lätt uppstå press och tvång när klassen skall arrangera loppis, sälja korvar, baka och alla liknande saker för att samla in pengar och finansiera den planerade klassresan. I syfte att underlätta hela denna process kan man nu som klass enkelt tjäna pengar till klassresan med Skolskrapet och slippa jobbiga förberedelser och jobbig produkthantering. Dessutom tjänar klassen hela 60%.

Skolskrapet är enkelt att förstå, både för eleverna som samlar in pengar och för kunderna som skrapar och ger pengar. Ingen produktkännedom eller övriga kunskaper krävs för att lyckas. Kunden skrapar en eller flera rutor för att få fram ett belopp som skall betalas. Som tack får kunden attraktiva online rabatter.

För mer information om hur Skolskrapet fungerar se här: Tjäna pengar till klassen

Skolskrapet är det senaste när det gäller att tjäna pengar till klassen. Med 60% förtjänst är det dubbelt så mycket pengar till klassen jämfört med vanlig produktförsäljning. Genom att skrapa och med fina erbjudanden som tack gör ni det lätt för vänner och grannar att bidra till skolresan.