ABS Wheels

Nytt samarbete med däckskiftarna

Pressmeddelande   •   Aug 01, 2017 09:03 CEST

Inför stora däckbytardagen 15 April och 1 Oktober har ABS Wheels tagit fram ett unikt samarbete med däckskiftarna.

Nu kan du byta däck på din bil samtidigt som du åker till affären och handlar. ABS Wheels har löst det genom att finnas representerade på ICA Maxi och Coops kundparkeringar.

- Däckskiftarna tillhör framtidens däckbyten och det är därför vi gärna följer med den nya trenden, säger Andie Lahdo, VD på ABS Wheels.

ABS Wheels som är en av Sveriges ledande fälgaktörer ser det här som en viktig del av framtidens däckbyten.

- Självklart fortsätter vi samarbetet med Postnord och DHL. Det här blir bara ett extra tillägg för dom kunderna som söker express alternativ, säger Andie Lahdo.

En stor fördel med att byta däcken hos däckskiftarna är att man slipper boka tid.

Här nedan hittar du däckskiftarnas däckstationer runt om i landet

Arninge, Borlänge, Bromma, Enköping, Eskilstuna, Göteborg, Bäckebol, Gävle, Valbo, Haninge, Kalmar, Karlstad Bergvik, Kungens Kurva, Nacka, Norrköping, Ingelsta, Nynäshamn Port 73, Rotebro, Stuvsta, Södertälje, Uppsala ,Boländerna, Stenhagen, Umeå, Vällingby, Värmdö, Västberga, Västerås, Erikslund, Västerås, Hälla, Örebro ,Eurostop, Örebro, Marieberg.

ABS Wheels Sweden AB är en ledande fälgleverentör i Sverige. Vi finns representerade hos flertalet av landets däckhandlare.

Vi erbjuder egendesignade fälgar med den patenterade ABS360-konan, som gör det möjligt att ändra bultindelning i en och samma fälg. ABS lägger stor vikt vid att kunna erbjuda ett brett sortiment av trendiga fälgar av högsta kvalitet, till ett bra pris.

abswheels.se "lite fräckare fälgar, mycket bättre priser"