Websolution AB

Nyttig föreläsning: Bättre webbnärvaro för företag

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2012 14:26 CEST

Följ med Websolution på en innehållsrik föreläsning om hur företag bäst drar fördel av webbens möjligheter

Onsdagen den 24/10 delar Websolution, en av landets äldsta webbyråer, helt gratis med sig av sina erfarenheter kring hur företag kan dra fördel av webbens många möjligheter.

Dagens Internetlandskap består av flera olika områden/arenor, Andréas på Websolution reder ut begreppen och ger handfasta tips på arbetssätt, lösningar och lämpliga rutiner.

Smarta råd för en bättre och effektivare webbnärvaro
Websolution i Skara, en modern webbyrå med drygt 13 års erfarenhet av webbranschen. ”- Vi besitter massor av kunskap, som vi gärna delar med oss utav”, säger grundaren och ägaren Andréas Polzer. Under kvällen kommer åhörarna få många konkreta och praktiska råd, vissa enklare, andra mer komplicerade och mer utmanande. ”- Ingen kommer gå hem lottlös”, utlovar Andréas.

Krångla inte till det, förenkla och tag tillbaka kontrollen!
I dag finns det många olika sajter och tjänster, behöver företaget ha en närvaro på alla?
Hur mycket tid och pengar är det rimligt för ett företag att lägga på hemsida och andra webblösningar?

Få råd kring ert företags egna hemsida, helt gratis!

Andréas gör, inför publik, en analys av er sajt och lämnar reflektioner och konkreta tips.

* * *

Vi är övertygade om att alla företag, oavsett storlek, bransch eller inriktning, behöver en trygg och kompetent partner inom webbområdet. Som en av landets äldsta renodlade webbyråer har vi både kompetens och erfarenhet att hjälpa dig med ditt företags behov. Med fler än 13 år i webbranschen har vi massor av kunskap som vi gärna delar med oss utav. Vi bygger i modern kod, html5, och vi är säkra på att ditt nästa app- eller webbprojekt kommer passa oss perfekt.

Websolution AB är en välrenomerad webbyrå på Skaraslätten. Verksamheten är inriktad på Webb- och App-utveckling, Rådgivning och Utbildning. Samtliga verksamhetsområden utgår från ett företags- och Internetperspektiv.

Kunderna finns runt om i landet, dock är merparten av dem i Västra Götaland, med fokus i gamla Skaraborg. Kommuner, landsting, regioner och företag ingår i kundportföljen.