ytase

Objektia byter namn till yta.se

Pressmeddelande   •   Nov 18, 2016 12:10 CET

Teamet på Objektia är idag väldigt glada och stolta att kunna presentera vårt nya namn, yta.se. Yta.se är ett namn som reflekterar vårt mål att göra lokalmarknaden enklare och mer transparent för det lokalsökande företaget.

Vi är fortfarande samma företag, med samma medarbetare och ägare, det enda som ändras är varumärket.

Med bytet av varumärke till yta.se vill vi signalera att vi är en modern och effektiv marknadsplats där du enkelt kan hitta den lokalen som är mest relevant för din verksamhet.

I samband av bytet av namn har vi även lanserat ett nytt gränssnitt och design.

“I arbetet med att ta vårt nya gränssnitt har det varit viktigt att lyssna till både våra användare och till våra kunder för att skapa en tjänst som är anpassad efter deras behov” säger Viktor Söderström, VD & produktansvarig.

Fokus har varit att göra sidan ännu mer användarvänlig och lättnavigerad.

“I det nya gränssnittet behåller vi all vår tidigare funktionalitet så som snitthyror, 3D-tours och områdesinfo men gör samtidigt sidan snabbare och enklare att använda”

Du kommer fortsatt kunna nå oss vi våra gamla e-postadresser och telefonnummer men framöver kommer all korrespondens från vår sida ske via våra nya fina yta.se-adresser. Intresseanmälningar och information kommer framöver komma från info@yta.se. Alla länkar från objektia.se kommer fortsatt fungerar men pekar direkt vidare till motsvarande yta.se-länk.

Välkommen att besöka nya yta.se

yta.se är en marknadsplats för kommersiella fastigheter och lokaler som genom unika datadrivna lösningar erbjuder användare verktyg till att hitta bättre lokaler.yta.ses vision är att ge lokalsökande företag överblick över vilka objekt som finns tillgängliga på marknaden samt hur dessa passar in i verksamhetens verklighet. Yta.se erbjuder fastighetsägare, fastighetskonsulter och mäklare exponering av deras objekt yta.se.