Odahlia.com

Odahlia.com lanserar ny design

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2011 08:45 CET

Accessoarbutiken Odahlia.com satsar nu på en helrenovering av webbutiken med ny design och användarvänliga funktioner. Dessutom kommer kunderna under våren att erbjudas ett bredare utbud av accessoarer såsom smycken från bl a Baglady och strumpor och leggings från Aitems.

Sedan Odahlia.com för första gången slog upp portarna till sin webbutik i juni 2010 har arbetet ständigt pågått med att förbättra butiken för kunderna. Nu har steget kommit till att helt uppgradera både design och funktioner i butiken. ”Butiken är nu ännu mer användarvänlig på så sätt att webbkassan har förbättrats, vilket gör det ännu enklare att handla”, säger Odahlia.com´s ägare Caroline Lindell. ”Dessutom finns det nu bättre möjligheter att dela med sig och tipsa sina vänner om favoritaccessoarerna via sociala medier såsom Facebook och Twitter”, fortsätter hon.

”Förutom dessa tekniska förbättringar satsar vi även på en rad nya märken och accessoarer som är på ingång under våren, bland annat strumpor och leggings”, avslutar Caroline.

www.odahlia.com ägs av Caroline Lindell Design och bedriver försäljning av handväskor, accessoarer och smycken i i huvudsak Skandinavisk design. Varumärken i butiken är bland andra; Baglady, Nova Bags, Ollie Bee, Charmant, Krusell och Aitems