Gate46

Ökad efterfrågan på konsulttjänster

Pressmeddelande   •   Okt 23, 2012 12:33 CEST

Företag inom detaljhandelsbranschen tar i högre grad in expertishjälp utifrån. För att möta kundernas ökade behov växer konsultbolaget Gate46 nu ytterligare.

Företag inom detaljhandelsbranschen tar idag i högre utsträckning in extern konsult- och expertishjälp för spetskompetens inom frågor som rör etablering. För konsultföretaget Gate46 innebär det att efterfrågan på företagets tjänster inom retail, som etablering, omlokalisering och avveckling, strategisk rådgivning, uthyrning, marknadsanalys mm, ökar. ”Uppdragen ökar, från varumärken såväl som fastighetsägare, och vår breda och djuplodande tjänsteportfölj, där vi tar stort ansvar för den enskilda kunden och uppdraget, är attraktiv. Vi är otroligt stolta över den respons vi får från kunderna på våra insatser. För att fortsätta kunna var bäst när trycket ökar söker vi nu fler drivna medarbetare och ser fram emot ett spännande gensvar.” säger VD Fredrik Widing.

Gate46 erbjuder tjänsterna etablering, avveckling, uthyrning, strategisk rådgivning mm för hyresgäster och fastighetsägare med butikslokaler. Gate46 har ett tydligt uppdrag - Adding Real Estate Value. Vi är din självklara partner när du vill ta rätt beslut kring butikslokaler. Våra kunder är såväl stora internationella varumärken som små exklusiva butiker. Vi har spetskompetensen och de rätta kontakterna som garanterar dig det bästa utgångsläget.

Läs mer om oss på www.gate46.se