Svenska Inredningsbolaget

Öppet hus och mingel med franska toner

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 07:11 CEST

Tillsammans med Franska Matkompaniet och Agenturfirman/En fil d’Indienne bjuder Svenska Inredningsbolaget in till en mingelkväll med franska toner. Onsdag 17 oktober klockan 17 öppnar vi dörrarna och låter de franska tonerna ta över. Det blir en kväll öppen för alla med inspiration i form av fransk design och textil, fransk mat och dryck till vardag och fest. Förutom Svenska Inredningsbolagets ordinarie sortiment kommer Agenturfirman visa nya kollektioner av vintageplädar, väskor och annan textil från franska En fil d’Indienne.

Utöver vacker textil bjuds det på fransk matinspiration av Franska Matkompaniet. Välj bland franska delikatesser att köpa med hem och få goda råd och receptinspiration. Varmt välkommen till en fransk eftermiddag och kväll i Svenska Inredningsbolagets visningslokal på Högalidsgatan 40A i Stockholm. Vi bjuder på något gott att dricka med tillbehör. Läs mer om eventet här. Frågor? Kontakta charlotte@svenskainredningsbolaget.se, telefon: 076-766565