icmedia.se

Östers IF tecknar avtal med icmedia.se

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 14:57 CET

I samband med Östers IF:s omorganisation tecknar föreningen ett avtal med icmedia.se AB. Överenskommelsen syftar till att skapa en, för Östers IF, extern kommersiell funktion som har till uppgift att erbjuda olika paket och tjänster till föreningens  samarbetspartners.

- Det här är en fantastiskt rolig utmaning för icmedia säger Fredrick Göthberg, VD. Det är med lika delar ödmjukhet och energi som vi kommer att ta oss an uppgiften och vi är väldigt glada att Östers IF har valt att samarbeta med oss.

Det blir först och främst Hanna Berkesi som kommer att ansvara för Östers IF:s marknads- och försäljningsarbete. Hannas bakgrund passar utmärkt för uppdraget då hon under sin tid som UF-företagare utsetts till ”Sveriges bästa säljare”. Hon har också utsetts till Procivitas ”Bästa ekonom” 2007-2010. Hanna är född och uppvuxen i Växjö och har förutom ekonomstudier på Procivitas också flera års erfarenhet av olika typer av försäljning.

Hanna beskriver sig själv på följande sätt:

- Jag har en enorm drivkraft och brinner för att få människor att växa. Personer med stor beslutsamhet och målmedvetenhet har alltid inspirerat mig och jag motiveras av att möta nya människor. Mitt fokus kommer att ligga på att sälja genom att skapa goda relationer och stärka intresset för Öster och dess redan starka varumärke.

Icmedias delägare, Fredrick Göthberg och Lars Håkansson, kommer att bistå Hanna med strategiskt säljstöd som en del av uppgörelsen med Östers IF.

- Hanna är en idéspruta och ett riktigt energiknippe med ett otroligt resultatfokus. Hon är som klippt och skuren för de uppgifter som vi nu kommer att genomföra för Östers IF, säger Lars Håkansson, en av delägarna av icmedia.

Hanna Berkesi, icmedia på telefon 0738548548

Lars Håkansson, icmedia på telefon 0703689500

icmedia bildades 2011 och erbjuder företag och föreningar ett modernt annonsmedia som sticker ut i mediabruset. På våra digitala storbildskärmar kan kunderna exponera både rörliga och fasta reklambudskap med absolut högsta kvalitet och upplösning.