SAS

Över 25 000 företag har sänkt sina resekostnader med SAS

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2011 09:30 CET

Sedan starten hösten 2008 har mer än 25 000 företag anmält sig till SAS Credits – SAS företagsprogram för små och medelstora företag. Det innebär att alla resor med SAS genererar så kallade Credits som företaget kan använda precis som pengar för att köpa nya resor. En ren återbäring, utan några som helst förbehåll. Det är helt kostnadsfritt att ansluta sitt företag och man förbinder sig inte till någonting. I Mälardalen (ex. Stockholm) är det redan 400 företag som har upptäckt fördelen med att tjäna Credits och därigenom sänka sina resekostnader.

”Förutom möjligheten att sänka företagets resekostnader vet vi att våra kunder uppskattar vår punktlighet, goda service och attraktiva priser. De senaste tre åren har SAS hållit titeln som Europas punktligaste flygbolag i kategorin "major airlines", det vill säga flygbolag med minst 30 000 avgångar per år”, säger Lars-Ove Filipson, försäljningsdirektör Corporate Sales, SAS.

För ytterligare information, kontakta:

Malin Selander
Pressansvarig Sverige
SAS
Telefon: 070 997 4065
Email: Malin.selander@sas.se

SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med dagliga flygresor till populära
destinationer som London, Berlin och Dublin. SAS är medlem i Star Alliance™ och kan tillsammans med 26 partners erbjuda över 1000 resmål världen över i 175 länder. För mer information, besök www.sas.se