Moment Group AB

Över 30 000 biljetter bokade till sommarens stora skrattfest ”Livat i Parken – En hejdlöst rolig folkparksfars!” på Vallarnas friluftsteater!

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2013 14:30 CEST

Pressmeddelande från 2Entertain, part of 2E Group AB (Publ). Falkenberg 2013-04-09

Igår släpptes biljetterna till sommarens fars på Vallarnas friluftsteater och redan nu är över 30 000 biljetter bokade!

”Livat i Parken – En förbaskat rolig folkparksfars!” har premiär den 30 juni 2013 på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. Buskisföreställningarna på Vallarna har ständigt lockat fler och fler besökare till bänkraderna och i somras fick man besök av den miljonte gästen!

I sommar gör Annika Andersson och Stefan Gerhardsson comeback på Vallarna! Tillsammans med publikfavoriterna och veteranerna Jojje Jönsson och Siw Carlsson, kommer de dra ner riktiga skrattsalvor mellan bänkraderna. Ensemblen toppas av, för publiken, välkända ansikten i form av Thomas Hedengran, Sanna Ekman och Pär Nymark. Regi Lars Classon. Manus av Lars Classon och Torbjörn Karlsson.

Livat i Parken – En hejdlöst rolig folkparksfars har premiär söndagen den 30 juni 2013 och spelar till och med söndagen den 11 augusti på Vallarnas Friluftsteater.

Läs mer om handlingen, Vallarna och föreställningarna genom åren se bifogade filer samt via www.vallarna.se

För mer information:
Janne Andersson, producent 2Entertain, 0705-517 030 janne.andersson@2entertain.com
Tobias Widgren, marknadsansvarig 2Entertain 0708-697210 tobias.widgren@2entertain.com
Rickard Werecki Lycknert, pressansvarig Westin Promotion, 0708-543 864 rickard@westinpromotion.com

Pressbilder för fri publicering: www.2entertain.com  och www.vallarna.se

2Entertain initierar, producerar, marknadsför och säljer underhållning med hög kvalité till en bred publik på olika mötesplatser sedan  starten 1987. Visionen är ständig utveckling av show & business. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir, Stockholmsteatrarna Oscarsteatern, Intiman och China Teatern. 2Entertain driver också Lisebergsteatern i Göteborg och Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. 2Entertain, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Falkenberg, är en del av 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar  upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser