BS Börje's Service KB

Överlåtelsebesiktning

Pressmeddelande   •   Apr 14, 2009 15:10 CEST

Vi är ett oberoende besiktningsföretag och utför överlåtelsebesiktningar enligt SBR modellen, som nyligen uppdaterats med ett helt nytt, modernt och pedagoiskt utformat besiktningsutlåtande. Vårt företag har arbetat praktiskt i byggbranshen, med att bl. a. renovera villor, sedan 1989 och är väl insatta i småhus och de eventuella fel som kan förekomma. Vi har utbildat oss hos SBR, Sveriges Byggingenjörers Riksförbund och har försäkring för konsulter och särskild försäkring för överlåtelsebesiktning. Varje besiktning försäkras dessutom särskilt och ingår i vårt pris. Vi gör besiktningar för både köpare och säljare. Genom avtalet mellan Willis AB och SBR kan vi besikta för säljare som vill teckna försäkring mot dolda fel.

Vårt motto är att ha särskild omsorg om dig som kund. Vi ger dig ett bra underlag för att bedöma en fastighet som skall säljas eller köpas, vilket gör att risken för tvister mellan säljare och köpare blir väldigt liten. En tryggare husaffär helt enkelt.

Kontakta oss på hemsidan: www.overlatelsebesiktning.se eller via mail: info@overlatelsebesiktning.se Mera information om överlåtelsebesiktning finns på vår hemsida.

Vi arbetar inom hela Västra Götaland och Göteborgsregionen samt Halland.

Nå oss lättast via mobiltelefonen för ett personligt samtal:  0731-807 597