System Technology Sweden AB

Övervakningsprogramvara – fri till alla gamla och nya kunder!

Pressmeddelande   •   Maj 27, 2014 13:12 CEST

AKCess Pro Server Management Software är en SNMP-övervakningsprogramvara som har utvecklats under tio år, fram till att vara ett komplett övervakningssystem för all IT-infrastruktur, inklusive IP-baserade kameror (ONVIF), miljöövervakning (temperatur, fukt vatteninträngning m.m.) samt skalskydd med in- och utpasseringskontroll. All AKCP-hårdvara stöds liksom all annan utrustning som använder SNMP-kommunikation. Detta är den enda kompletta programvaran på marknaden med dessa kombinerade funktioner i en enda display.

Med skiktade kartor ”drill-down maps” kan man snabbt gå från en  larmöversikt till en detaljerad bild av en larmsituation med realtidsvideo.

AKCP släpper övervakningsprogramvaran  AKCess Pro Server Management Software  – fri till alla gamla och nya kunder! AKCess Pro Server finns för nerladdning här:

Om AKCP och System Technology Sweden AB
AKCP är sedan 1981 en världsledande producent av produkter för nätverksbaserad  övervakning av tekniska miljöer. Man har idag över 100 000 installationer över hela världen med många Fortune500-företag som kunder.

AKCP representeras i Sverige av System Technology Sweden AB, ett kunskapsföretag med
mångårig erfarenhet inom test- och mätteknik, industriautomation och inbäddade system. Vi representerar ett antal högteknologiföretag inom fackområdena.

Bilder på produkterna finns för nerladdning på: www.systemtech.se/nyheter
För ytterligare information kontakta: Richard Klingspetz: richard@systemtech.se

SYSTEM TECHNOLOGY SWEDEN AB