Internetmöbler.se

Offentlig inredning på Internetmöbler.se!

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2011 12:20 CET

Genom nya partners såsom Tobela, Domitalia, samt tre inredningsarkitektbyråer, öppnar nu Internetmöbler.se möjligheten för sina kunder att köpa inredningstjänster för offentlig inredning. Internetmöbler.se hjälper numera även företag att hantera projekt hela vägen, från idéstadiet via design och konstruktion till det att inredningen är klar att tas i bruk.

Du är varmt välkommen att läsa mer om ditt intresseområde:

Internetmöbler.se arbetar med väletablerade och kvalitativa varumärken inom möbler, design, belysning och inredning. Vår vision är att vara Nordens mest kundorienterade inredningsportal, dit människor söker sig för att hitta det bredaste utbudet av möbler, belysning, design och inredning. Internetmobler.se ska vara den självklara platsen för Dig att handla möbler, belysning, lampor och inredning på internet.

Inredning: Julbelysning, taklampor, vägglampor, bordslampor, golvlampor, kristallkronor, fönsterlampor, utomhusbelysning, matgrupper, köksstolar, barstolar, matbord, fatboy, fåtöljer, speglar, tv-möbler, vägghyllorbokhyllor, barnmöbler, arbetsytor, kontorsstolar, sittplatser, bord, mattor, offentlig inredningsoffbord & sidobord