Office Provider

OFFICE PROVIDER STARTAR NYTT DOTTERBOLAG INOM KUNDKOMMUNIKATION

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2007 13:50 CET

Office Provider etablerar ytterligare ett verksamhetsområde inom koncernen.

Det nya dotterföretaget kommer att erbjuda såväl koncernbolag som externa företag tjänster inom kundtjänst, telefonsupport, besöksbokningar och marknadsundersökningar.

Tjänsterna kommer även att integreras i Office Providers helhetslösningar inom kontorsnära tjänster och produkter.

- Vi är nöjda att lansera ytterligare en del i Office Provider-konceptet. Genom det nya dotterföretaget kommer både andra koncernföretag såväl som externa uppdragsgivare att få en kvalificerad partner inom kundkommunikation, säger styrelsens ordförande Olle Kilberg i en kommentar.

1 februari 2007

För ytterligare information kontakta:
Tomas Åström, VD

Olle Kilberg, Styrelseordförande

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Office Provider Pressrelease 2007-02-01.pdf

Om Office Provider
Office Providers affärsidé är att erbjuda lösningar inom kontorsnära tjänster och produkter som möjliggör för kunden att fokusera på sin kärnverksamhet. Bolaget har som strategi att bli en partner för kundens hela kontorsmiljö. Office Provider erbjuder lösningar inom områderna säkerhetslösningar, tele- och datacom, kopiatorer/fax/printer, konferensrum, nätverkslösningar, IT-drift och support. Gemensamt för samtliga segment är att de utgör centrala delar i ett företags grundläggande krav på teknisk infrastruktur för kontoret. Office Provider har cirka 40 anställda i Stockholm, Västerås och Örebro. Office Providers aktie handlas på AktieTorget och bolaget har cirka 900 aktieägare.

Adressuppgifter:
Mennta Sverige AB
E-post: admin@mennta.se
Besöksadress: Västberga allé 1, 126 30 Hägersten

Nätplatser:
www.mennta.se
www.officeprovider.se
www.sakerhetsbolaget.se

Denna information skickades genom beQuoted Press
Om Du vill ha mer information gå till www.beQuoted.com

beQuoted Press är en service till Dig som är intresserad av finansiell information. Med beQuoted Press underlättas företagens finansiella kommunikation till Dig och till nyhetsbyråer, aktieägare, placeringsrådgivare och andra intressenter på aktiemarknaden.

Vi hoppas att Du uppskattar denna service.