Oii

Oii förvandlas till en julkalender. Lucka 2: 30% på NOA NOA.

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2012 08:48 CET

Lucka 2 är 30% rabatt på NOA NOA barnkläder från Danmark. På det här sättet kan föräldrar fynda långt innan mellandagsrean drar igång. Det gäller bara att hänga med på vilka luckor som öpnnas varje dag.

Passa även på att handla julklappar till andra barn - så får du mer för pengarna. Här hittar du julklappstips för barn!

Noa Noa barnkläder är nostalgisk och samtida design med en touch av lekfullhet. Noa Noa Miniature har en feminin karaktär, ofta med söta siluetter. Noa Noa barnkläder designas och utvecklas i Danmark. Företaget grundades av Harald Holstein 1981. Noa Noa Baby och Miniature finns för flickor upp till 12 års ålder och består av kollektioner i mycket hög kvalité.

Pierre Chamat startade sin webbshop med unika barnkläder för kids 0-6 år när han själv blev förälder för andra gången. Pierre arbetar som Art Director är superintresserad av design och ville gärna klä sina barn lite extra roliga, sköna kläder som inte alla andra barn hade på sig. Idag är Pierres barn Galileo och Matteo 4 resp. 6 år gamla och Oiidesign.se är återförsäljare för ett 80-tal olika designers och varumärken.