Nymobil.se

Olåsta iPhones med Telenors familjedeal !

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 01:07 CET

Telenors Familjedeal har gjort stor succé. Som enda operatör tillåter de grupper att spara stora pengar på inköp av smartphones, liksom gratis samtalstaxor inom gruppen. Till det kommer att surfen för alla inom familjen är helt fri.

Familjedealen är en drive från Telenor. Med dealen får familjer eller andra grupper stora rabatter vid gruppköp av smartphones. Det är kunderna som bestämmer vilka som är i grupp, inte företaget. Det ger stor flexibilitet oavsett om det gäller en stor och något rörig familj eller om det gäller det lilla företaget. Upp till 5 personer kan ingå i gruppen.

Rabatten hos Familjedealen renderar både billigare telefoner och helt fri kommunikation mellan medlemmarna i familjen. Det gäller såväl samtal, SMS, MMS som videosamtal. Dessutom, och som enda teleföretag, erbjuder Telenor helt fri surf. Detta gäller även det alla i den egenhändigt uppbyggda familjen! Om familjen av någon anledning upplöses är det ingen fara. Det går utmärkt att byta abonnemang till någon annan, mer lämplig inom Telenors breda abonnemangsutbud inom bindningstiden.

Skaffa Familjedealen du med. Det sparar du stora pengar på. Hos Nymobil.se kan du köpa olåsta iPhones med Familjedealen. Beställ idag på Nymobil.se.

För mer information kontakta PR-ansvarig:
Richard@nymobil.se