Billmate AB

Oliver & Eva byter betallösning till Billmate

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2013 15:58 CET

Med Oliver & Eva syftar ägarna till att driva en helt ny typ av butik för sexleksaker. Nu har webbutiken valt att byta sin fakturalösning till Billmate, och hoppas på en lång och trogen relation.

Hos Oliver & Eva är det lika viktigt att arbeta för en mer öppen och jämställd värld, som att erbjuda låga priser och Sveriges trevligaste kundservice. Visionen är att göra sexleksaker folkligt, och på företaget tror man att vägen dit går genom att behandla både produkter och kunder med den respekt de förtjänar.

Idag släpps nyheten om att Oliver & Eva väljer att byta sin fakturalösning för webbutiken – till Billmate. Oliver & Eva tror och hoppas på ett långvarigt samarbete.

I Billmate hittade vi en personlig kontakt som är sällsynt hos dagens betalleverantörer. En sådan pigghet och snabbhet är unik och svår att hitta hos något annat företag i branschen. Vi är fortfarande på smekmånad med Billmate, men vi hoppas på en lång och trogen relation, säger Tobias Lundqvist på Oliver & Eva.

Johan Lindberg, VD för eFinance Nordic AB som står bakom betallösningen Billmate, välkomnar Oliver & Eva som ny kund.

Vi fick direkt en mycket bra relation till Chris och Tobias, och hela konceptet Oliver & Eva känns mycket seriöst och ambitiöst. Branschen behöver aktörer som verkligen står för vad de gör och vad de tycker. Vi är mycket glada över att Oliver & Eva valt Billmate som sin betalpartner, säger Johan Lindberg.

Inför det kommande året har Oliver & Eva höga ambitioner och många aktiviteter att se fram emot.

Oliver och Eva ska vara svenskarnas förstahandsval när det kommer till sexleksaker och allt som hör därtill. Under 2014 planerar vi flera inspirerande kampanjer, spännande samarbeten och massor av njutning, avslutar Tobias Lundqvist.

För mer information, kontakta:

Tobias Lundqvist, Oliver & Eva

tobias@oliverocheva.se

Maria Busck, kommunikationsansvarig eFinance Nordic AB

maria@efinance.se

Johan Lindberg, VD eFinance Nordic AB

johan@efinance.se

Om Oliver & Eva

Oliver & Eva vill ge dig Sveriges bästa service inom sexleksaker. Vi vill att du ska få samma service som i en fysisk butik, samtidigt som du får bekvämligheten och tryggheten i att handla från webben.Vi ser våra värderingar som vår största tillgång. För att våra kunder ska känna sig trygga att handla hos oss så måste de lita på oss. Det handlar inte bara om att vi levererar i rätt tid. Det handlar också om att vi inte använder oss av produktbilder som kan vara stötande eller att vi utnyttjar den maktposition vi har i samhället för att arbeta för en bättre värld.

Om eFinance Nordic AB

I oktober lanserade vi på eFinance Nordic AB en ny betallösning på e-handelsmarknaden – Billmate. Billmate är en flexibel och kostnadseffektiv betallösning för nordiska webbutiker. Ingen kund är för liten eller för stor för oss och vår grundinställning är att alla ska ha råd till en heltäckande betallösning. Genom Billmate kan e-handlare erbjuda sina kunder säker och smidig betalning genom faktura, delbetalning, kort och bank.