Fourstream® AB

Om Fourstream® som lanserar Wipzy - en mobil sökmotor.

Pressmeddelande   •   Jan 20, 2010 17:23 CET

Mobila hemsidor och iPhone applikationer är "hett" just nu och många företag söker på Internet efter referensprojekt, hur man kan göra och vem som kan leverera.

Söker man på Google eller andra sökmotorer blandas traditionella hemsidor med mobilt anpassade hemsidor och det är svårt att få en överblick!

Wipzy är en mobil sökmotor där vi samlat alla mobila hemsidor på ett ställe.

Här finner du bilar, motorcycklar, resor, produkter som datorer, iPhone, hotell, biljetter till sportevenemang som ishockey eller fotboll samt även nyttotjänster som banktjänster, fonder och aktier.

Här finner du även länkar till mobilt anpassade sidor för nyheter, TV men även spel, odds och trav.

Målet med den mobila sökmotorn http://m.wipzy.com är att den skall bli den ledande startsidan i allas mobiltelefoner!

Fourstream® kommer fortsättningsvis att scanna av Internet efter mobilt anpassade hemsidor för att kunna erbjuda en attraktiv startsida för alla de hundratusentals som dagligen söker information via sin mobiltelefon.

Fourstream® levererar marknadsledande lösningar inom mobil marknadsföring.
Produktion/design av mobila webbplatser, konsultation inom mobil distribution (SMS), konsultation inom SEO (sökordsoptimering, Google) samt integration av befintliga databaslösningar är områden som hjälper våra kunder att nå ut till det kraftigt ökande antal som söker information via sina mobiltelefoner varje dag!

Bland våra kunder återfinns flera ledande företag inom flera branscher som exempelvis; eBay/bilannonser.se, Radisson Blu, Skanska, Lokalguiden, Ventelo, Frölunda Indians, Hills Golf Club, Newsec m.fl.

Läs mer på: www.fourstream.com eller vår mobila webbplats http://m.fourstream.com. Besök även gärna vår portal för mobila hemsidor, http://m.wipzy.com där vi samlat länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser.