Fourstream® AB

Om Fourstream® som skapar mobil webbplats till Radisson Blu Scandinavia Hotell i Göteborg.

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2010 15:14 CET

”Eftersom många av våra gäster är på resande fot och inte alltid har tillgång till en dator ser vi det som naturligt att lansera en mobil webbplats för hotellet”, säger Therese Andersson, Director of Sales på Radisson Blu Scandinavia Hotell

Via den mobila webbplatsen kan hotellets ankommande gäster få vägbeskrivning, se olika rumstyper, få information om konferensfaciliteter och restaurangernas erbjudanden men det går även att kontrollera sin bokning och se hotellets video.

Vi är mycket glada att en av de ledande hotellkedjorna väljer fourstream®´s mobila CMS verktyg – ett bevis på att vår lösning ligger i framkant och är mycket konkurrenskraftig” säger Martin Strempel, VD på Fourstream®

Besök gärna den mobila webbplatsen på: http://m.radissonhotellgoteborg.se

För mer information, vänligen kontakta:

Martin Strempel, VD, Fourstream®
martin.strempel@fourstream.com

Fourstream® levererar marknadsledande lösningar inom mobil marknadsföring.
Produktion/design av mobila webbplatser via vårt egenutvecklade CMS verktyg, konsultation inom mobil distribution (SMS), konsultation inom SEO (sökordsoptimering, Google) samt integration av befintliga databaslösningar är områden som hjälper våra kunder att nå ut till det kraftigt ökande antal som söker information via sina mobiltelefoner varje dag!

Bland våra kunder återfinns flera ledande företag inom flera branscher som exempelvis; eBay/bilannonser.se, Radisson Blu, Skanska, Lokalguiden, Ventelo, Frölunda Indians, Hills Golf Club, Newsec m.fl.

Läs mer på: www.fourstream.com eller vår mobila webbplats http://m.fourstream.com.

Besök även gärna vår mobila sökmotor: http://m.wipzy.com där vi samlat länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser.