Fourstream® AB

Om Mobil App – Hulténs Möbler i Mobilen!

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2011 10:39 CET

Fourstream® har levererat en mobil hemsida/mobil app till Hulténs Möbler – en av Skandinaviens största butiker för trädgårdsmöbler!

Besök Hulténs Möblers ”Mobila App/hemsida” på http://m.hultens.se

Så sparar du enkelt Hulténs mobila hemsida som en ”app” på din mobiltelefons skrivbord: Instruktioner »

Om Hulténs Möbler
Idag ägs och drivs Hulténs Möbler & Markiser AB av Anders och Krister Hultén. Företaget har vuxit och är en av Skandinaviens största butiker för trädgårdsmöbler. Med en utställningsyta på ca 4100m2 har de ett gigantiskt sortiment och utbud. Huvudinriktningen är fortfarande ute och inne möbler samt solskydd.  På Hulténs arbetar mellan 12-20 personer beroende på säsong.

För mer information om Hultén Möblers mobila app/mobila hemsida, vänligen kontakta:

Fourstream®
Martin Strempel, Partner
E-mail: martin.strempel@fourstream.com

Om Fourstream®
Fourstream® är en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobila hemsidor / mobila appar och har på mindre än 15 månader kontrakterat och levererat mobila hemsidor till fler än 70 företag, bland dem;

Skanska, SKF, Radisson BLU, eBay, Poolkungen, Ventelo, Newsec, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sverige, Frölunda Indians, Astrid Lindgrens Värld, Sportlife, Järnia, Nacka Forum, PGA of Sweden National, Hills Golf Club, Cinnober, Memira, AIK Hockey, LHC, Almondy, Göteborgs Posten, Elite Hotels of Sweden, Synoptik, Nordstan, Swedish American Chamber of Commerce, Life Health & Fitness, Skansen, VIK Hockey m.fl.

Fourstream® finns representerade i Sverige (Stockholm, Göteborg & Malmö), USA och Estland men har planer på expansion till flera marknader inom kort.

Mer information om företaget finns på: www.fourstream.com

Fourstream® äger och driver även en av marknadens ledande mobila sökmotorer/portaler, wipzy, med länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser: http://m.wipzy.com