Fourstream® AB

Om Mobil App, Mobil Webb och Mobil Internettrafik!

Pressmeddelande   •   Jan 02, 2012 17:17 CET

Fourstream®, en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobila app:ar, anpassade hemsidor för iPhone, Android, iPad, BlackBerry m.fl., noterade all time high i antalet besökare i mellandagarna - fler än 100.000 sidvisningar på tre dagar...

Martin Strempel, partner på Fourstream® säger;

Antalet besökare på våra kunders mobila app:ar ökar konstant och det är spännande att spekulera i bakgrunden till den ökade mobila Internettrafiken som vårt system genererar - i mellandagarna noterade vi kraftiga toppar och inte förvånande var det våra kunder i segmentet köpcentrum som stod för den största rusningen - på juldagen noterade vi 43.000 sidvisningar vilket aldrig tidigare hänt. Man kan anta att våra kunders mobila webbplatser besöks i så enkla syften som att ta reda på öppettider etc och att förvånansvärt många väljer att surfa via mobilen trots att de befinner sig i hemmet.

För mer information om Mobil Internettrafik, Mobila App:ar och Mobil Marknadsföring, vänligen kontakta:

Martin Strempel, Partner

E-mail: martin.strempel@fourstream.com
Mobilt visitkort: http://m.fourstream.com/martin.strempel

About Fourstream®
Fourstream ® is one of Scandinavia's leading suppliers of mobile marketing and design/production of iPhone Apps, Android Apps, Mobile Web sites, Mobile SEO (Search Engine Optimization), Mobile apps and QR codes.

100 Clients

We help more than 100 companies communicate with their growing Mobile Audience

5.000 Mobile Devices
Our system ensures functionality on more than 5.000 mobile devices.

1.000.000 visits
Our clients mobile websites has generated + 1.000.000 visits from 158 countries during the last nine months.

7 days
We normally deliver a standard mobile website in 7 days!

Fourstream® has representation in Sweden (Stockholm, Gothenburg & Malmo), Estonia and in USA.