Fourstream® AB

Om Mobil App – Newcomers nu i Mobilen!

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2011 13:54 CET

Fourstream® har levererat en mobil hemsida/mobil app till Newcomers – ett omlokaliseringsföretag som genom åren hjälpt tusentals individer och familjer att flytta till Sverige!

Besök Newcomers mobila hemsida på http://m.newcomers.se eller Google på newcomers från din Mobiltelefon.

Så sparar du enkelt Newcomers mobila hemsida som en ”app” på din mobiltelefons skrivbord: Instruktioner »

About Newcomers
Newcomer’s is a relocation service company with offices in Stockholm. We assist companies that bring personnel to Sweden and offer a comprehensive range of services for expatriates relocating to Sweden as well as those leaving the country. Newcomer’s Relocation was founded 15 years ago by Lena Rekdal and over the years we have assisted thousands of individuals and families moving to Sweden.

För mer information om Newcomers mobila app/mobila hemsida, vänligen kontakta:

Fourstream®
Martin Strempel, Partner
E-mail: martin.strempel@fourstream.com

Om Fourstream®
Fourstream® är en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobila hemsidor / mobila appar och har på mindre än 15 månader kontrakterat och levererat mobila hemsidor till fler än 70 företag, bland dem;

Skanska, SKF, Radisson BLU, eBay, Poolkungen, Ventelo, Newsec, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sverige, Frölunda Indians, Astrid Lindgrens Värld, Sportlife, Järnia, Nacka Forum, PGA of Sweden National, Hills Golf Club, Cinnober, Memira, AIK Hockey, LHC, Almondy, Göteborgs Posten, Elite Hotels of Sweden, Synoptik, Nordstan, Swedish American Chamber of Commerce, Life Health & Fitness, Skansen, VIK Hockey m.fl.

Fourstream® finns representerade i Sverige (Stockholm, Göteborg & Malmö), USA och Estland men har planer på expansion till flera marknader inom kort.

Mer information om företaget finns på: www.fourstream.com

Fourstream® äger och driver även en av marknadens ledande mobila sökmotorer/portaler, wipzy, med länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser: http://m.wipzy.com