Fourstream® AB

Om mobil hemsida – Life Health & Fitness nu i mobilen!

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2010 16:29 CEST

Fourstream® levererar mobil hemsida / mobil app till Life Health & Fitness.

”Det har väl inte undgått någon att mobilen blir allt viktigare och givetvis vill vi på Life erbjuda våra medlemmar bra funktioner och information via mobilen” säger Patrik Bengtsson, en av grundarna och delägarna av Life.

Besök Life Health & Fitness mobila hemsida på http://m.lifeclub.se

….eller skriv enkelt in www.lifeclub.se i din mobil så hamnar du automatiskt på den mobilanpassade webbplatsen.

”Life Health & Fitness är en gymkedja på stark frammarsch och vi välkomnar dem givetvis som ny kund. Det som också var lite spännande och unikt med detta projekt var att Life ville ha en egen, lösenordsskyddad, avdelning för sina medlemmar varvid vi utvecklade en inloggning till den mobila hemsidan” säger Martin Strempel, VD på Fourstream®.

Om Life Health & Fitness

Life Health & Fitness är en ny friskvårdskedja på väg att etablera sig i Sverige med mål att erbjuda de bästa träningsprodukterna och bästa instruktörerna. Lifes affärsidé är att erbjuda kvalitativ friskvård till alla människor i alla åldrar till ett rimligt pris. För att Lifes medlemmar skall trivas arbetar de hårt på sina anläggningar med att skapa trivsamma miljöer med hög servicenivå.

För mer information Life Health & Fitness mobila app/mobila hemsida, vänligen kontakta:

Martin Strempel, VD, Fourstream®
E-mail: martin.strempel@fourstream.com

Internet: www.fourstream.com
Mobil hemsida: http://m.fourstream.com

Om Fourstream®
Vi erbjuder våra kunder snabb och kostnadseffektiv produktion/design/utformning av mobila webbplatser och konsultation inom mobil marknadsföring.

Vår unika och egenutvecklade Fourstream® Mobile Platform medger att våra kunders mobila hemsidor/mobila appar fungerar på fler än 400 olika mobiltelefon-modeller.

Fourstream® är ett snabbväxande företag, har ett 100-tal kunder och växer med ca: 5 nya per vecka.
Företaget är verksamt i Skandinavien, Baltikum och USA.

Bland våra kunder återfinns företag som Skanska, SKF, Radisson BLU, eBay, Poolkungen, Ventelo, Newsec, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sverige, Frölunda Indians, Lokalguiden, Astrid Lindgrens Värld, Järnia, Forum Nacka, Hills Golf Club, Elite Hotels of Sweden, Synoptik, Nordstan m.fl.

Fourstream® äger och driver även en av marknadens ledande mobila sökmotorer/portaler, wipzy, med länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser: http://m.wipzy.com