Fourstream® AB

Om PGA of Sweden National - nu med mobil hemsida.

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2011 08:15 CET

Fourstream® levererar en mobil hemsida/mobil app till PGA of Sweden National – en av norra Europas främsta golfanläggningar med 45 hål golf, resort, hotell och egnahemsboende i stor skala.

”Det har väl inte undgått någon att antalet som surfar på sin mobiltelefon ökat lavinartat. Därför ser vi det som helt naturligt att erbjuda våra medlemmar, företagspartners och gäster en mobil hemsida/mobil app med lättillgänglig information” säger Peter Larsson, Head of Operations på PGA of Sweden National.

Så här kommer du åt PGA Sweden National´s mobila hemsida/ mobila app:

Den mobila hemsidan kommer man enkelt åt genom att skriva in adressen: http://m.pgaswedennational.se i sin mobiltelefons webbläsare alternativt Googla på ”PGA Sweden National” i sin mobil.

Peter Larsson fortsätter;

”Vi letade länge efter en leverantör av mobil hemsida/mobil app och valet föll slutligen på Fourstream® som hade mycket goda referenser som exempelvis Hills Golf Club, Järnia, Skansen, m.fl.”

Information om PGA National i Bara

En av norra Europas främsta golfanläggningar med 45 hål golf, resort, hotell och egnahemsboende i stor skala - tjugo minuter till de stora torgen i Malmö och Lund, en kvart till Sturup Airport och 45 minuter till Kastrup.

PGA National är den enda svenska träningsanläggningen för elitsatsningar och utbildning av tränare tillkommen på initiativ av Professional Golfers ́ Association of Sweden (PGA of Sweden) med det uttalade målet att vara värd för internationella tourtävlingar.

För mer information om PGA of Sweden Nationals mobila app/mobila hemsida, vänligen kontakta:

Fourstream®
Martin Strempel, Partner

E-mail: martin.strempel@fourstream.com

Om Fourstream®
Fourstream® är en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobila hemsidor / mobila appar och har på mindre än 15 månader kontrakterat och levererat mobila hemsidor till fler än 70 företag, bland dem;

Skanska, SKF, Radisson BLU, eBay, Poolkungen, Ventelo, Newsec, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sverige, Frölunda Indians, Astrid Lindgrens Värld, Sportlife, Järnia, Nacka Forum, PGA of Sweden National, Hills Golf Club, Cinnober, Memira, AIK Hockey, LHC, Almondy, Göteborgs Posten, Elite Hotels of Sweden, Synoptik, Nordstan, Swedish American Chamber of Commerce, Life Health & Fitness, Skansen, VIK Hockey m.fl.

Fourstream® finns representerade i Sverige (Stockholm, Göteborg & Malmö), USA och Estland men har planer på expansion till flera marknader inom kort.

Mer information om företaget finns på: www.fourstream.com

Fourstream® äger och driver även en av marknadens ledande mobila sökmotorer/portaler, wipzy, med länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser: http://m.wipzy.com