Fourstream® AB

Om Ystad Saltsjöbad - nu i Mobilen!

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2011 15:38 CET

Fourstream® har levererat en mobil hemsida/mobil app till Ystad Saltsjöbad - Sydsveriges naturliga mötesplats för rekreation, arbete och nöje sedan 1897.

”Färska siffror visar att sökning via mobilen på ord som hotell ökat med mer än 250% under det senaste året. Därför känns det helt naturligt för oss på Ystad Saltsjöbad att ge våra kunder möjlighet att ta del av vår information och våra erbjudanden via mobiltelefonen” säger Christian Björk Marknadsansvarig på Ystads Saltsjöbad.

Besök Ystad Saltsjöbads mobila hemsida på http://m.ysb.se

Så sparar du enkelt YSB:s mobila hemsida som en App på din mobils skrivbord:
Instruktioner »

Om YSB

Idag är Ystad Saltsjöbad ett hotell under förändring. Sedan i maj 2007 är det nya ägare som har sitt ursprung ifrån hotellbranschen och restaurangbranschen. Flera restauranger i Göteborg och Stockholm ingår i den lilla restaurang koncernen. Med lång erfarenhet ifrån konceptbyggande har nu hotellet tagit en riktning emot att bli ett New Port inspirerat hotell. Vi har tagit vara på den lokala charmen med närheten till havet och samtidigt framhävt våra fantastiska faciliteter. Miljön har ljusats upp och moderniserats tillsammans med att vi byggt ut vårt spa och våra mötesrum. Vi har även startat en ny restaurang som heter Nero och utvecklat vår stora utomhus terrass som är öppen sommartid.

För mer information om Ystad Saltsjöbads mobila app/mobila hemsida, vänligen kontakta:

Fourstream®
Martin Strempel, Partner
E-mail: martin.strempel@fourstream.com

Om Fourstream®
Fourstream® är en av Skandinaviens ledande leverantörer av mobila hemsidor / mobila appar och har på mindre än 15 månader kontrakterat och levererat mobila hemsidor till fler än 70 företag, bland dem;

Skanska, SKF, Radisson BLU, eBay, Poolkungen, Ventelo, Newsec, Hedin Bil, Frölunda Torg, Rasta Sverige, Frölunda Indians, Astrid Lindgrens Värld, Sportlife, Järnia, Nacka Forum, PGA of Sweden National, Hills Golf Club, Cinnober, Memira, AIK Hockey, LHC, Almondy, Göteborgs Posten, Elite Hotels of Sweden, Synoptik, Nordstan, Swedish American Chamber of Commerce, Life Health & Fitness, Skansen, VIK Hockey m.fl.

Fourstream® finns representerade i Sverige (Stockholm, Göteborg & Malmö), USA och Estland men har planer på expansion till flera marknader inom kort.

Mer information om företaget finns på: www.fourstream.com

Fourstream® äger och driver även en av marknadens ledande mobila sökmotorer/portaler, wipzy, med länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser: http://m.wipzy.com