Ongoing Warehouse

Ongoing Warehouse and Mystore.no makes outsourcing to 3PL easy for Norwegian eCommerce!

Pressmeddelande   •   Okt 06, 2016 10:41 CEST

Mystore.no and Ongoing Warehouse has integrated their systems to enable easy and smooth outsourcing to 3PL-companies that use Ongoing Warehouse as WMS.

By using an integration between Ongoing Warehouse and MyStore.no orders and articles will automatically be transferred from MyStore.no to Ongoing and the stock count will be sent back from Ongoing to MyStore.no.

MyStore.no is a Norwegian eCommerce solution ideally suited for small- to mid-sizd businesses.

Ongoing Warehouse is a web-based Warehouse Management System (WMS) for third-party logistics (3PL). www.ongoingwarehouse.com

Read more below. Pressrelease in Norwegian:

--------------------------------------

Pressemelding, 5 oktober 2016

Mystore.no og Ongoing forenkler outsourcing av lager for nettbutikker!

Mystore.no og Ongoing Warehouse integrerer sine systemer for å gjøre det enklere for nettbutikker å outsource sitt lager til et 3PL-selskap / lagerhotell som benytter lagersystemet Ongoing Warehouse.

Integrasjonen innebærer at ordrer og artikler fra nettbutikken sendes over til Ongoing Warehouse for plukking, pakking og distribusjon. Fra Ongoing Warehouse skjer tilbakerapportering av lagersaldo og ordrestatus til nettbutikken.

En av kundene som har fått nytte av integrasjonen er nettbutikken Lightup.no som har outsourcet sitt lager til 3PL-selskapet Colliflow.

”Nå er vi i full gang med lager- og ordresystemet Ongoing som snakker med nettbutikken. Ordreflyten har blitt automatisert, og systemet funger veldig godt”, forteller daglig leder i Lightup.no, Martin Erlandsen.

En annen fordel for nettbutikkene er kundeinnloggingen i Ongoing Warehouse hvor de kan se lagersaldo, statistikk, logge order, opprette innkjøpsordrer, med mer.

”Vi er spesielt fornøyd med at innkjøpsbehov beregnes automatisk når vi oppretter innkjøpsordre. Hver dag sparer vi halvannen time bare på å slippe den manuelle håndteringen av innkjøpsordrer”, forteller Martin Erlandsen, Lightup.no.

Ongoing Warehouse er et webbasert lagersystem spesielt utviklet for tredjepartslogistikk (3PL).

”Det är roligt att vi nu har en koppling till Mystore som förenklar verksamheten både för våra kunder och för E-handlare som använder Mystore.no”, säger Gerhard Guron, CEO Ongoing Warehouse.

Også Mystore.no ser positivt på integrasjonen mellom systemene.

”Integrasjoner med sterke partnere som Ongoing er veldig viktig for oss, da vi fokuserer på å gi våre kunder så stor nytte som mulig ved å benytte Mystore.no”, forteller Rudi Thomassen, Chief Commercial Officer, Mystore.no.

For mer info, kontakt:

Gerhard Guron, CEO Ongoing Warehouse AB, Tlf: +46 (0)70-7474606 gerhard.guron@ongoingwarehouse.com

Rudi Thomassen, Chief Commercial Officer, Mystore.no. M: +47 91 59 56 78, rudi@mystore.no

Om Mystore.no: Mystore.no er Norges største leverandør av e-handelsplattform. Les mer på www.mystore.no

Om Ongoing Warehouse: Lagersystem for 3PL. Les mer på www.ongoingwarehouse.com

Ongoing Warehouse is a leading Scandinavian software company, specialized in a modern, web-based WMS-system for companies in the area of 3PL/ Warehouseing. Our mission is to quickly and easily provide a capable, webbased warehouse management system. For more information, please contact CEO Gerhard Guron +46 (0)70 7474606 or gerhard.guron@ongoingwarehouse.com