Roca Industry AB

OnLevel räckessystem - flexibelt med Flex-Fit

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2015 09:57 CET

ROCA förstärker sitt sortiment med ROCA OnLevel. Ett komplett sortiment för professionellt montage av glas. Alla produkter är godkända enligt EN1090-1. ROCA OnLevel har en mängd fördelar bl.a. en patenterad metod att snabbt och enkelt fixera och justera glas. OnLevel Flex-Fit är lösningen för perfekt, snabb och säker justering av glasräcken. Med bara en enkel glidande rörelse justeras glaset vertikalt med upp till ±20 mm. Flex-Fit reducerar monteringstiden med cirka 30%. All justering av Flex-Fit sker på insidan av glaset.

För högupplösta bilder »

ROCA har under ett flertal år levererat beslag för inredningsglas.
ROCA Industry AB är ett svenskt företag grundat 1976 med huvudkontor i Stockholm. Roca tillverkar, designar och marknadsför kvalitetsprodukter för marina och industriella applikationer.
ROCA är certifierade enligt ISO 9001:2008 och ISO 14001:2004.

(Vi skickar dig gärna fysiska prover och svarar på dina frågor om ROCAs produkter. Texter och pressbilder på begäran. Nedladdning via länkade bilder i dokumentet, dessa får användas fritt utan tillstånd för publicering av ROCAs nyheter.)

För mer information, vänligen kontakta:

Fredrik Olsson
Produktansvarig säljare